Tisdag

Då var tisdagen igång sparkad då! Känner mig rätt så pigg i dag faktiskt! Vaknade dock kvart i 5 i morse och trodde att de va eftermiddag! Så jag svor lite över mina arb-kompisar för att dom inte hade ringt och väckt mig! Men efter ett tag klarnade allt och jag somnade om! Jag kan verkligen få till de när jag e nyvaken ;-)...

Nu ska jag fixa mig lite kaffe innan de e dax att jobba igen! Slutar 12 i dag, sååå skönt!
Slänger in en "dagens" som jag hittade på Mathildas blogg när jag rotade runt där ;-)....


Dagens frukost: En nutrilet, annars äter jag ingen frukost men på de här visset får jag i mig något i alla fall!
Dagens klädsel: Pike tröja (arb- tröja), ljus blå jeans, strumpor och underkläder.
Dagens godis: Äter inte godis i dag!
Dagens dryck: Vatten och kaffe.
Dagens längtan: Till Teneriffa i oktober!
Dagens låt: Inte kommit så långt i dag! Blev lite NRJ i bilen förut men fastnade inte för någon speciell låt!
Dagens plagg: De jag har på mig??
Dagens avundsjuka: Jag e inte avundsjuk på nåt speciellt faktiskt!
Dagens sämsta: Det regnar i dag!
Dagens bästa: Att jag trivs bra som de e just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0