Tisdag 29/6

Natten på jobbet va bättre än den förra!
Det värsta med att jobba nätter som jag gör är: när man lägger sig vid 23:30 och är pigg för att man ska kunna vara vaken hela natten om det så krävs. Då ligger man där i mörkret och kan inte göra något. Då kommer alla tankar alla funderingar på val man har gjort och val man inte gjort....
När jag e hemma och ska sova, så har jag alltid med mig datorn till sängen, just för att slippa tänka så mycket....
A ja, detta va ett litet sido spår.... Fattar inte ens varför jag skrev det ha ha ha....

Nu e jag i alla fall vaken sen ett litet tag tillbaka! Jag och Laleh åker till Alingsås om en liten stund.
Nu ska jag ta mig lite frukost innan de e dax att åka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0