Tunnt

Nu har Danielle tunnat ut mitt hår! Va jätte mycket hår som låg på golvet efteråt men ändå e de massa kvar! Så jag lär ju inte bli flintis på ett bra tag i alla fall ;-).....

Som ni förstår så e jag hemma hos mamma o pappa! Men de e bara Sebban och Danielle hemma!
Ligger 2 chips påsar på bordet här! Såååå sugen på att kasta mig över dom! Men de ska jag verkligen inte göra!
Fick ätit nudel wock med räkor i dag också, riktigt gott e de i alla fall!
Sen såg jag att de inte regnade när jag åkte ner hit så jag tog faktiskt en promenad ner hit!

Hmm, rörigt inlägg de blev, skit samma!
Undra om pappa kommer hem snart eller om jag ska knalla hemåt?
Blir nog kvar en liten stund till i alla fall.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0