Borde

Jag borde verkligen sova lite till! Men jag har försökt att somna nu i 1 timma! Men de går inte, vet inte om jag e för pigg, men jag känner mig ju skit trött! Skumt....

Jobbet i natt va helt okej!
När jag kom hem somnade jag verkligen jätte fort. Sov till 10:30, sen va de dax för att gå upp och åka i väg till tandläkaren! Jag e verkligen elak när jag e hos tandläkaren, blir så jävla sur på dom bara. A ja, nu slipper dom se mig på 1 år och dom e nog lika glada för de som jag e!

Efter de åkte jag och fixade lite grejer, sen åkte jag hem till Laleh och köpte med mig OST FRALLOR. Nu blev de ju ett litet missförstånd där. Tydligen finns det frallor med ost smak eller nåt. A ja, jag köpte i alla fall färdiga med ost o sallad. Dom va goda i alla fall! Jag e la fan ingen bagare så de e inte lätt att veta.. Finns ju hur  många olika bröd sorter som helst ju!
I alla fall, enligt Laleh va de sista gången hon bad mig köpa med mig något ha ha ha!

Nä om man skulle försöka sova lite då! Hmm, hur nu de ska gå, blir bara så stressade när jag vet att jag måste men kan inte!
A, de ger sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0