Dagen och kvällen!

Efter jobbet åkte jag hem till mina föräldrar! Men där va ju inga hemma ju! Så jag nallade lite mat, och satte mig med guitar hero.  Asså de e svårt nu! Lätt e för lätt, och medium e för svårt, mina fingrar räcker inte riktigt till!
A ja, men man lär la sig kneppet på medium också!

Sen kom i alla fall lillebror hem! Då började han snacka om att köpa nåt nytt spel, så snäll som jag e så körde jag honom till Alingsås! Tyvärr hade dom de inte.... 
Trevligt att umgås med honom lite i alla fall :-).....

Sen åkte jag förbi Laleh på vägen hem, satt ute en stund och pratade...
Jag som e rätt så trött i dag, åkte hem och sten somnade en stund på soffan! Sen åkte jag tillbaka till Laleh för att kolla desperata hemmafruar!
Å jag o Laleh e inte kloka i huvudet! Fatta kaoset när vi ska bo ihop i 3 veckor ungefär ha ha...

A ja, nu blir de snart dax för sängen!
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0