En bra dag

I dag har de vart en sån där dag, man bara älskar!
Först vart de ju frukost eller a fika, med Maria o Sussi! Peter o Annelie tittade även förbi!
Satt på uteserveringen och hade de allmänt gött i solen! Faan vad jag tycker om sommaren!

Efter att ha suttit där i drygt 2 timmar, åkte jag hem! Fick tvättat en maskin med lakan och även dammsugit av de värsta!

Sen åkte jag hem till Laleh, vi åkte till McDonalds och jag åt mat, sen vidare upp till Rasta för en glass och säga hej till Mathilda som jobbade!

Sen va de Lalehs soffa och tv som stod på programmet!

Nu har jag precis kommit hem! Ska snart bädda i nya lakan i sängen och sen gå och lägga mig, e sjukt trött just nu! Måste bara låta fönstrerna vara öppna lite, för de e kanon varmt! Kommer aldrig kunna sova annars!
I morgon e de jobb mellan 7-15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0