Fredag

Då va de fredag igen och jag tycker inte de e annat än fredag!
Jobbet i natt, va helt okej! Såna här nätter ångrar man sig inte att man jobbar! Skönt att man kan få såna nätter i mellan åt!

Hade lite svårt att somna när jag kom hem!
Blev i alla fall väckt av en sur telefon försäljare strax innan 12. Å eftersom jag va nyvaken och han va typ sur så va de ingen god kombination! Ni vet ju hur jag kan vara på morgonen om jag e trött ;-)....

A ja, träffade i alla fall Maria framme sen, fikade och snackade lite. Sen åkte jag hem till Laleh!
Nu e jag hemma hos mamma o pappa, dock ingen hemma här! Mamma o pappa e i falkenberg och vad lillebror gör har jag ingen anning om! Trodde han skulle va hemma!
Men jag ska i alla fall va kvar här ett tag och stilla mitt data beroende ;-)

Sen får vi se vad som händer, förmodligen åker jag bort till Laleh igen!
Får bli en tidig kväll i säng i dag, dels för att jag e trött och för att klockan ringer 6 i morgon bitti!

Nu ska jag fixa mig lite kaffe här :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0