Fredag

Vårruset igår va trevligt, dock vart de väldigt trångt i mellan åt så de blev typ kö. Lite irreterande! Men vädret kunde man ju verkligen inte klaga på :-)...
Va hemma i vårgårda strax efter 22, då va de bara att lämna av dom arb-kompisarna som hade åkt med mig och åka dirket ut till jobbet!

Natten på jobbet ska vi inte ens tala om! När jag kom hem hade jag vart vaken i 24 timmar om man bortser från dom ynga 20 min jag somnade på soffan innan vi åkte till värnersborg! Typiskt att få en sån natt när man inte har sovit nåt!

Så när jag kom hem somnade jag väldigt fort...
Nu har precis Maria ringt och väckt mig, trött e jag än, men de e lika bra att gå upp nu! Ska ju jobba dagpass i morgon igen!

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag träffa Maria och Sussi!
Later


Kommentarer
Postat av: Tina

Trångt var det och vi kanske hamnade i fel grupp om vi hade varit i joogging gruppen så hade vi sluppit alla tanter och barnvagnar ändå var vi i gruppen där det inte skulle vara barnvagner eller stavar...men visst var det mycket folk, men kul var det och det gav mersmak.....hörde att du nästan blev fälld..;)

2008-05-10 @ 09:25:43
URL: http://forsmarkh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0