God Morgon

Eller a, jag vaknade för 1 timma sen ungefär av att mormor ringde!!
Ligger i och för sig kvar i sängen! Har legat och funderat ett tag om de finns någon frukost hemma! Jag vet att de finns bröd men jag tror de e väldigt för gamalt.....
Men nu e de ju nästan lunch dax så det kanske kan bli nudel soppa ;-)... Vem vet?

Ojj, de ringde precis på dörren! Fort upp och hoppa i en t-shirt och shorts (tyckte inte att de va lägge att öppna i bara trosor).
De va Herr sotare som kom! Han såg lite chockad ut när han fick se mig, ha ha ha.....

Så här ser vi ut när vi tar emot herr sotare! Pigga och glada ;-)....

image8


Nu ska jag sparka igång den här dagen på allvar!

Kommentarer
Postat av: ola

oj vad allvarlig man kan va

2008-05-12 @ 21:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0