Lovely

Jag trivs verkligen nu! Hade de inte vart för mitt dåliga pluggande så hade jag nog kunnat kalla de perfekt! Men jag vet att det beror helt och hållet på mig själv, så jag lägger inte ner sådär jätte stor ångest på det, faktiskt!
Jag kommer inte sumpa chansen, men just nu finns de annat som jag vill prioritera! Å de tänker jag faktiskt göra! Jag vill inte se tillbaka och ångra mig sen för att jag inte gjorde visa saker! Undersköterska ska jag bli och kommer att bli de också! Men inte just nu!
Funderar på att lägga det på is ett tag! Och bara njuta av sommaren och sen ta upp allt till hösten igen!
Får se hur jag gör!

Min semester v. 23 är beviljad också! Sååå gött! Hoppas verkligen att de e sånt här väder då!
I morgon e jag ju ledig! Ska nog försöka komma upp i tid, och va ute så mycket som möjligt! Kanske försöka få lite mera färg på mig!

Laleh gick hem för ett tag sedan! Känner mig lite små trött faktiskt, så de e nästan så jag funderar på att sätta på en film och lägga mig i sängen!


See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0