Måndag

Då är måndagens arb pass över då! Gått bra, haft o göra så gott som hela tiden!
På vägen hem åkte jag förbi Maria och fick fika där :-). Kul o se henne igen! Sen uträttade jag lite grejer innan jag åkte ner för att träffa mammsen!
Pratade dock inte så mycket med henne fär jag fastnade i Guitar Hero. Måste skärpa mig ;-). Kan inte sitta i timmar o spela de där, men I love it!

Nu har jag tagit mig sj i kragen och tvättar! Va mer tvätt än jag trodde så jag har och göra ett tag nu! Sen ska jag göra ett litet röj här hemma. Har inte vart hemma så mycket på dagarna, kommit hem rätt sent och då har man ingen lust att göra nåt sånt! 

Ska åka till kusin Mathilda i kväll! Vi båda e lediga i morgon så vi ska träffas och umgås lite!

Sanningen gör fortfarande väldigt, väldigt ont. Men såna människor har inte i mitt liv och göra, finns dom som e så mycket bättre! Men jag kan ändå inte fatta, såååå otroligt många år av vänskap som känns så otroligt fel just nu!
A ja skit samma, bäst att resa sig och gå vidare. Men de kommer ta tid att glömma, om jag nu någonsin kommer att göra det. En sak e säker, jag kommer aldrig att förlåta detta i alla fall!

Röja va det ja.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0