Min dator

Finns inte längre hos mig! Eller kanske går de och laga den men de ser ju inte så ljust ut. Typiskt precis nu när den va färdig betalad så kanske man måste köpa en ny! För leva utan dator går ju bara inte ;-)...

Nu e jag i alla fall hemma hos mamma o pappa och lånar lillebrors dator lite! Fick ju värsta apstinensen ;-)... Ja jag vet, jag e lite sjuk!

Jobbat mellan 7:30-12. Helt okej! Tackade ja till att jobba 2 extra nätter i Juli månad. Först tänkte jag inte göra de, för de kan bli lite väl bra med 3 nätter på de stället under 1 vecka! Men sen blev penga suget för stort så jag faxade chefen och tackade ja! Ska jag jobba hela sommaren så kan jag ju lika gärna jobba lite mera utöver mitt schema!

Nu ska jag nog gå och spela lite guitar hero. Å vänta på att klockan blir dax för att åka hem till Annelie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0