Ovant

Att vara hemma när de e ljust för en gångs skull! Ser nu när jag har gått och grejat att det verkligen behövs dammas och dammsugas! Men de får bli morgon dagens projekt, nåt ska man ju göra på sin lediga dag!

Nu e i alla fall, andra maskinen med tvätt startad och diskat har jag med fått gjort och plockat undan! De tar sig! 
Känner mig små seg just nu! Sov ju inte allt för många timmar i natt pga av alldeles för mycket tankar och grubbel! 
Sen antar jag att min pollen/gräs allergi gör sitt också! 

Men Mathilda ska nog få fart på mig ;-)....

Ska åka förbi Laleh en sväng innan jag åker till kusinen! Har ju inte sett Laleh på hela dagen ju och de e ju lite ovant det också ju!

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0