PANIK

Snacka om att jag fick panik i dag eller!
När jag körde hem i från jobbet dunkade de till bilen! Jag trodde typ de va en större insekt som träffade rutan!
Tänkte inte mera på de!
Sen gick jag in på ICA och handlade lite. När jag kommer ut så sitter de en STOR sparv eller nån annan fågel fram i grillen på min bil!
Fan också tänker jag! Vad ska jag nu göra? Vägrar ju liksom ta bort den själv!
Så jag åker hem till mamma. Hon skrattade och tyckte de va skit kul! Å jag hade gråten i halsen och visste inte vad jag skulle ta mig till! Mamma fick i alla fall fram i mellan skratt attackerna att hon inte heller ville ta bort den!
Så hem till mormor o morfar som satt och åt lunch i godan ro! 
Men mormor kom ut och tog bort den i alla fall :-)...  Mormor e dagens hjälte :-)....

Jobbat i dag mellan 7:30-12. Har vart en helt okej dag på jobbet. Fast jag har vart på kasst humör i dag! Vet inte varför, allt känns bara mottigt i största allmänhet i dag! Men nu e de bättre i alla fall!

Nu ska jag gå bort till Laleh och sällskapa henne i solen innan hon börjar jobba!
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0