Rubrik?

Som ni säkert har förstått kommer jag inte på någon passande rubrik!

Har (som vanligt) umgåtts med Laleh! Vart (som vanligt) på rasta när Mathilda jobbar! Sen har (vi som vanligt) tittat på tv:en!
Vårat liv e lika inrutat som ett äktenskap som har varat i typ 30 år, ha ha....

Känner mig trött i dag! Trött på de mesta... Just nu vill jag bara att de ska bli v. 23 så jag får 1 veckas semester. Fast ändå, e de just nu jobbet som jag trivs bäst med typ. Känns skönt och komma dit och göra lite "nytta". Hemma förfaller ju typ allt, jag har typ flyttat upp min hall till mina köksmöbler. Där hänger i alla fall dom flesta av mina jackor!
Som sagt, ser ut som ett litet kaos här i mitt hem, kanske ska ta hand om de i morgon när jag slutat jobbet! Beror lite på....
Har börjat med mina drömmar igen, drömde en sån verklig grej i natt, och som vanligt handlade de om jobbet och om vårdtagare!


Sen e jag trött på att allt roligt händer dom helgerna jag jobbar så jag inte kan vara med fullt ut. Men liksom vad e sannolikheten att allt roligt passar in på dom 2 helgerna jag e ledig på 6 veckor?

Usch vad jag e gnällig i dag! Men man behöver få vara de i bland med!

Dagens låt i dag är: Jordin Sparks ft Chris Brown -  No air....


Kommentarer
Postat av: majan

Jag gillar den också ;)

2008-05-19 @ 22:43:56
URL: http://majan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0