Sårad och besviken

E ändå glad att jag fick reda på sanningen, vad den här personen går för! Men har nog aldrig kännt en sån här smärta någon gång. Så många år, som inte betyder ett jävla skit längre. Vänskap man trodde hade ändå på nåt sätt betytt något, men nej! Faan vad jag har gett och ställt upp, till vilken nytta? Vad har jag fått tillbaka? Aaa just de, skit och åter skit! Den ena dagen efter den andra fylls med sanningen som smärtar.
Nu är verkligen min vänskap över!

Men fan vad ont de gör just nu!
Finns så mycket att skriva men jag kan helt enkelt inte...


A ja dagen då!

Jobbat mellan 7-15, en pollen allergi som brutit ut. Näsan rinner och e tätt, ögonen rinner och kliar och jag nyser som en idiot. Trodde de va en förkylning men de e de inte. Pratade med Laleh om de. Hon sa hade fått betapred mot sin allergi. Å de har jag ju hemma efter alla mina ambulans färder. Så nu testar jag de i 6 dagar, sen skulle man tydligen få något slags skydd, värt o prova i alla fall! Annars får jag testa nåt nytt....

Grillat hamburgare hos Laleh i kväll och sedan sett på tv:en! Slappt o gött...
Nu har jag precis kommit hem, sitter mest och grubblar över allt!

Tack mina vänner för att ni finns ni vet vilka ni är. Å jag hoppas att ni vet att jag bryr mig om er och tycker fruktansvärt mycket om er. Vet att jag e dålig på att visa de i mellan åt, men ni finns i mitt hjärta dygnet runt 365 dagar om året  ♥

Tears


Kommentarer
Postat av: ola

hej
men hur går det med oss vänner i år det blir ett dygn utan att du tänker på oss jag tänker 366 dagar

2008-05-05 @ 13:02:18
Postat av: Elin (din nyfunna vän)

Ville bara säga att jag finns här.

2008-05-06 @ 02:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0