Seans

Förstår att en del e nyfikna på hur de gick i går på seansen!

Jag va verkligen JÄTTE nervös innan vi kom dit, hade värsta klumpen i magen och de känndes som om jag skulle på begravning eller nåt!

När hon mediumet kom och började prata om ande världen och de så va jag verkligen jätte nära på att resa mig och gå ut! Men nyfikenheten tog över rädslan och jag stannade kvar, vilket jag inte ångrar i dag!

Givetvis va jag först ut. Hon beskrev en man för mig. Jag har ingen anning om vem de kan va! Han ska i alla fall ha band till mig på min mammas sida! Å mamma vet inte vem de kan va heller! Vi får se om jag någon dag kan luska ut vem denna mannen är.

"Han" hade även en hälsning till mig att: Jag ska öppna mina dörrar, och att jag inte ska ta på mig för mycket jobb och att jag måste typ lugna ner mig lite!
De där med jobbet stämmer faktiskt, samma dag hade jag ju lovat att jobba 2 extra nätter i juli månad!
Okej nu jobbar jag ju inte hel tid, men jag jobbar ju en hel del pass, som består av både dag pass och natt pass. Kanske har "han" rätt på den punkten. Jag vet ju med mig själv att det här inte kommer att hålla i längden, men ett tag fungerar de ju i alla fall!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska tro om detta! Men på dom övriga som va med så stämmde allt fruktansvärt bra! Nästan läskigt bra!

På nåt sätt kan jag ändå vara lite besviken på att det inte kom någon till mig som jag känner starka band till! Detta va helt klart en upplevelse. Men jag vet faktiskt inte om jag kommer att göra om det om jag får chansen igen!

Kommentarer
Postat av: Moster

Läskigt o spännande på samma gång...

2008-05-22 @ 16:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0