Snart dax

Att hoppa in i duschen och göra säg klar för ännu en kväll nere i Göteborg!

Carin, Daniel och Anders fest va trevlig. Va ju inte där så jätte länge! Men de va kul så länge de varade!
Åkte ju ner till Eleine i Göteborg sen på kvällen!
Kom hem i dag vid 13 tiden. Då åkte jag nästan direkt hem till mamma o pappa. Finns nog få männsikor som kan göra mig så irreterad för inget som dom kan!
Nu verkar de ju inte som att jag o Laleh kan åka till Falkenberg som vi hade planerat! För nu så ska ju mormor o morfar dit! Mamma hade typ glömt att de va den veckan jag skulle åka ner! Så jävla typiskt enda veckan som jag ska ha semester, så verkar de som de skiter sig!
Missförstå mig inte, jag älskar min mormor o morfar! Men de blir ju inte så mycket party när man ska dela husvagn med dom!
Känner mig lite små irreterad över de!
Aj skit samma! Får la komma på nåt annat och göra i stället! Men vad liksom???

Ska ta tåget ner till Göteborg 18:17, ska först möta upp Jennie på centralen så går la vi till Pullmans o tar någon öl innan Laleh kommer!
Ser i alla fall fram i mot kvällen!


Duscha nu då och sen ladda över lite musik till mobilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0