Störande

Tycker att de e lite irretarande med den "nya" bloggen! Fick ju bara publicerat ett halvt inlägg i går. Å när jag skulle rätta till de så gick de inte! Hmm, men men de kanske blir ordning på de med!

I dag på förmiddagen och middagen på jobbet har det mer eller mindre vart kaos. Va tillbaka på kontoret 12:45 brukar vanligtvis va inne 2 timmar tidigare! Kort om personal och larm e orsaken till detta!
Men nu e jag i kapp mig igen! Å ska snart åka in till Vårgårda och ta lite besök där, innan jag slutar klockan 16:30!

Sen ska jag hem till Laleh! Jag, Laleh och hennes mamma ska gå och äta på La Gusto :-).

I dag för övrigt har jag namnsdag :-)

Kommentarer
Postat av: Annelie

GRATTIS

2008-05-28 @ 16:54:29
Postat av: Anonym

2008-05-28 @ 16:55:37
Postat av: ola

tur att du sa att du hade namnsdag, för det visste inte jag, men ....... man kan ju inte veta allt

2008-05-28 @ 20:05:32
Postat av: majan

Garttis på namnsdagen :)

2008-05-28 @ 22:38:20
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0