This day

Jobbat mellan 7:30-15:30, vart en helt okej dag på jobbet, lagom och göra! Sånt gillas :-)....

Efter jobbet plockade jag upp Maria, vi drog till Borås och handlade lite grejer. Fick köpt mig 2 par nya skor bland annat!
Efter de åkte jag hem till Laleh och sen åkte vi till Rasta, Mathilda jobbade ju! Tog en fika där, och bara satt och pratade om allt mellan himmel och jord!

Nu sitter jag och slö kollar på sex and the city.... Har säkert sett dom här avsnitten 3 ggr, så vad gör då en fjärde??
Annars mår jag bara bra! Trött, men de e ju inget nytt direkt!

I morgon e de först ett dag pass och sedan ett natt pass, sen är det änligen helg. En ledig helg dessutom, har ju jobbat 3 helger i rad nu! Så nu ska de bli skönt med lite ledigt!

Kommentarer
Postat av: moster

Slit å släp... Så nu ska det väl bli skönt med hel helg med ledighet. Syns väl på söndag om inte förr. Ha de// kram

2008-05-14 @ 23:52:49
URL: http://riesenmatte.blogg.se
Postat av: majan

Åh jag vill också vara ledig i helgen. Tråkigt att vi typ aldrig är lediga samtidigt

2008-05-15 @ 10:02:23
URL: http://majan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0