Torsdag

Jobbet i dag har vart helt okej! Verken gjort för mycket eller för lite!
När jag kom hem la jag mig för att vila en stund, somnade nog till en liten stund bara!

Nu e de snart dax att dra sig fram till kontoret och samlas innför vårruset! Känner mig sådär laddad för de måste jag säga! Men de blir nog kul när jag väl kommer dit! I dag känner jag mig tätt i halsen och nyser en massa ggr.. Å som vanligt täppt i näsan! Tänkte stannat till på apoteket på hemvägen, men de va så mycket folk så jag sket helt enkelt i de!
Mina betapred kanske börjar hjälpa i dag då! Vem vet....???

Hinner nog inte blogga nåt mer i dag, vet inte när vi kommer hem, och jag ska börja jobba kl 22 i kväll igen!
Hinner jag så gör jag det! Annars kommer de en uppdatering i morgon!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hur gick det för dig i går då? Kom du runt? ;)

2008-05-09 @ 11:50:30
URL: http://hornberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0