Trött

Usch vad trött jag blev nu då! Kanske skulle man gå och lägga sig?
Känns faktiskt som en bra ide, så kanske jag lyckas komma upp i morgon!

I morgon MÅSTE jag klippa gräset här hemma och tvätta! Fick inte gjort de förut... Hmm....
Sen efter de ska jag köpa ny dator :-)...

Hemma hos mormor och morfar va de trevligt som alltid. Dock lyckades jag och min moster underhålla alla med våran fågel fobi! Halva kvarteret hörde oss säkert också ;-)... Å film finns de på oss också, hmm!
Hade de inte vart så jävla dyrt att bli botad så hade jag gjort de med en gång! De e faktiskt väldigt jobbigt och inte kunna sitta ute och vara helt avslappnad! Känner att jag måste ha koll hela tiden så de inte kommer någon fågel..... Jobbigt som attan e de :-(....

Nä faan, nu blir de faktiskt sängen, orkar inte vara vaken mera nu!

Kommentarer
Postat av: majan

Kanske något att önska sig i 25års present. Att bota fågelfobin kanske ;)

2008-05-26 @ 15:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0