Uppdatering

I går kväll va de ju Göteborg som gällde!
Va inne vid 19-tiden, träffade Laleh och Jenny! Först gick vi ut och åt på La Gondola, sen vidare till Smak och sen till Bryggeriet!
Jätte trevligt! Fattar inte varför man inte gör det oftare, bara åker ner, äter gott och sitter på någon go uteservering och tar någon öl!
En hel lyckad kväll!
Va hemma strax innan 2-tiden. Då somande jag gott, eftersom jag hade jobbat och vart i gång sen klockan 6 på morgonen!

I dag, väckte Laleh mig strax efter 10. Då åkte vi till Trollhättan och handlade lite kläder, köpt mig bara ett par korta leggins. Sen åkte vi till Uddevalla och hälsade på Lalehs pappa.

I kväll e de lungt läge, vi sitter och spelar kort och tittar på tv:en!
Nu börjar sanningens ögonblick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0