Varför?

Kan de aldrig bli som man har tänkt sig??
Faaan vad detta med Falkenberg stör mig mer o mer!
Jag hade verkligen sett fram emot att åka i väg ett par dagar, o rensa huvudet! Jag hade verkligen behövt det!
Skit samma.....

Nu har jag i alla fall fått duschat och öppnat mig en öl! Så nu ska jag strax platta till mina lockar o ta på mig lite kläder och sen kanlla bort till tåget!

Nåt mer som vill strula i dag?


Nu ska jag försöka släppa detta och ha jävligt roligt i kväll! Men man kan inte ha annat än kul med Laleh och Jennie :-)... Så de kommer bli kanon, jag bara vet de :-)


Kommentarer
Postat av: Lööleh

Detsamma...vi har alltid kul tilsammans du och jag...kram o pusssssss

2008-05-18 @ 22:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0