081006

I dag va jag verkligen i tid till jobbet. 10 min före jag börjar jobba stämplade jag in mitt smith kort. Fick kommentarer från lite arb-kompisar att de inte va dåligt av mig att komma så i tid en måndag. Nu brukar jag inte va försen, men jag brukar komma med andan i halsen. Å stämpla in på minuten.

Jobbat i dag till 14, en helt okej dag som vanligt på jobbet. Efter jobbet blev det en tur till mat affären.
Nu ska jag alldeles dra i gång och plugga. Dock e jag jätte trött just nu och har huvudvärk. Får se hur mycket jag orkar göra i dag. Men jag måste fan ta mig i kragen nu! Som sagt har ju sagt att jag ska ha skickat in de innan jag åker på söndag. Men just nu vet i fan om jag hinner de! Men ska göra mitt bästa i alla fall, mer kan jag inte göra!


Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0