081007

Va rätt så pigg i morse när klockan ringde. Då undrar man ju lite vad de e som e fel. Hoppas bara de håller i sig, har inte riktigt tid för en sån dag som de va i går.

Sitter nu på jobbet och har lunch rast. Dock utan mat, för de har jag ju tyvärr slutat å ha med mig. Fan, en macka hade inte suttit fel just nu! Men en mugg med kaffe får duga....
Ska försöka bli ändring på den punkten!

Nu e de snart dax å dra i väg igen.... Men nu e de inte långt kvar..... Behöver jag säga att jag längtar.
Later

Kommentarer
Postat av: Mia och Wilmisen

Vad stolta vi är över dej Gummsan nu när du är så duktig och pluggar=) vi längtar redan tills torsdag love you gumms Pussar från oss till dej!

2008-10-07 @ 19:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0