081021

Åkte ju hem till Laleh i går kväll. Vi åt tacos och satt och pratade och tog det allmänt lungt framför tv:en!
Sov ju över där, så jag kom hem för bara 2 timmar sen ungefär. Vi vart förbi en sväng hos hennes mamma å blev bjudna på mat innan jag åkte hem! Så därför vart de lite senare hem. Men de gjorde ju inget. Kul å träffa dom igen, va ju där en hel del när dom bodde här i Vårgårda =)....

Nu ska jag byta mitt mobil ambonemang tänkte jag. Fick erbjudande om att betala en fast avgift hos tre (är kund där) på 599 :-. Då får jag 3000 fria samtals min till alla nät och 3000 fria sms och mms. Och eftersom min mobil räkning alltid ligger runt 800 :- så tänkte jag hoppa på detta! Skönt även och alltid veta den exakta avgiften! Och att den e billigare än vad den e nu e ju också ett väldigt stort plus i kanten =)...

Annars e läget bara bra, synd å klaga... I morgon e de även sovmorgon, börjar inte jobba förens 9:30 dumt å klaga på de med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0