081026

Går dagen va mycket trevlig...
Började med förfest här hemma hos mig. Va väl totalt nästan 10 pers här hemma som trängdes i min lilla lgh!
Men trevligt hade vi..
Sen bar de i väg till w-huset. Va som vanligt där, kända folket och trevligt!

I dag lever jag i alla fall. Va ju lagom kul o vakna och ta hand om alla burkar och flaskor som stog på bordet. Men nu e de gjort i alla fall.
Dock har min ena "blomma" försvunnit... Undra om den ligger utanför fönstret tro? Får kolla upp de sen...

Snart blir de nog midd hemma hos mamma och pappa. Ännu lite senare blir de kalas för kusin Kalle som fyller år i dag! Grattis önskar vi honom....

Om man skulle hoppa in i duschen kanske??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0