081028

Vaknade mitt i natten av att de gjorde fruktansvärt ont i halsen. Trodde först de va halsfluss (som vanligt när jag får ont i halsen, så tror jag de e halsfluss) men de va de inte! Skönt för jag vill inte vara hemma i från jobbet!
Men känner mig inte helt hundra, så de e nog en förkylning på G!

Jobbet i dag har vart helt okej! En del å göra trots allt idag! Så dagen har gått fort... Blev 1 timma övertid i dag pga att jag hade medarbetarsamtal med chefen! De gick kanon, tror jag i alla fall...

Efter jobbet blev det en försenad lunch med Maria och Wilma!  
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen starta en maskin tvätt! Sen blir de bara en slappar kväll hemma! Ska bli otroligt skönt! Hemma gris som jag numera kan kalla mig för!
Hare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nöff nöff

2008-10-28 @ 20:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0