081030

I morse va de fan så kallt, - 3 usch å fy... Hatar att börja min morgon med att skrapa sten hård is i från bilrutorna. Halkigt som fasen va de på gatorna inne i Vårgårda. Snart måste vinter däcken på. A ja, bara att gilla läget detta va ju inte sista morgonen som de va så här!

Ut till jobbet kom jag i alla fall dock i sista stund. Men jag hade faktiskt ingen lust å köra av.
Jobbet i dag har vart som vanligt, de har rullat på. Dock var vårat kontor jätte konstigt i dag, hände massa skumma saker där!

Nu e jag i alla fall hemma, ska snart åka ner och hämta mormor och morfars hund ska passa honom lite i eftermiddag. Tror jag packar med mig datorn och medicin boken så jag kan få gjort lite nytta samtidigt! Trots att de e november lov så kan jag ju plugga lite ;-)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0