Bakis dagen

Usch vad bakis jag har vart hela dagen i dag då! Kommer inte ihåg när jag mådde såhär efter en fest sist..
Men dagen har bara blivit bättre å bättre i alla fall i måendet!

Dock e jag lite bekymrad för mitt jobb. De blir inga mera nätter för mig nu. Och jag behöver ju ha dom pengarna. Känns inte alls kul å gå från 90% till 78% igen... Får se, har ju ändå avtal på 90% fram till februari. Men jag tänker inte bli omplacerad då går jag heldre tillbaka till mina 78% och är i en grupp som jag trivs kanon i!
A ja, får se vad som händer!

Kalaset va trevligt som vanligt kul å spenadera lite tid med släkten! Dock va inte moster och hennes man närvarande för dom e i italien och gottar sig =)..

Nu blir de lite bloggläsning och sen sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0