Dagen/kvällen

Jag och Kiina åkte ju in till Alingsås i dag. Den enda affären som jag hittade saker i va på systembolaget ;-)...
Alltid ett säkert kort....
Sen fick jag låna en resväska av Kiina. Dock tror jag att jag inte kommer få plats med alla mina grejer där i. Jag e ju lite av en expert på att ta med alldeles för mycket. Men jag måste ha de så! För e det nåt som inte kommer med, så vet jag att jag kommer sakna de! Så jag tar nog min mjuka stora "fjällen" bag.. Mamma sa i alla fall att jag inte fick ta med 2 väskor! Min mor känner mig haha....

I kväll kom Robban hit, vi lagade lite lasange och tittade på Idol! Nu har han precis åkt hem. Jag sitter och njuter av mitt glas vin. Ska väl ganska så snart hoppa ner i sängen. Känner mig fruktansvärt seg i kväll!

Nu ska jag se vem som åker ut i idol!

Kommentarer
Postat av: majan

Ja och det är ju trevligt ;)

2008-10-11 @ 00:00:42
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0