Hemma

I dag har vart en riktig slapp söndag. Bara legat på soffan å slappat. Åkte hem till mina föräldrar sen på kvällen och fick mat där. Mormor ocg morfar va där också.
De blev en liten disskution om religon. Fick frågan vad jag trodde på. Jag sa att jag tror på mig själv. Å de va enligt mormor en döds synd eller nåt. Hängde inte riktigt med där. Men jag fick förfinat de lite å sa att man måste ju tro på sig själv annars kommer man ju inte långt här i livet. Sen orkade jag inte snacka om de mer så jag satte mig vid datorn.

Nu e jag i alla fall hemma hos mig igen. Snart blir de sängen här, jobbet väntar ju i morgon igen. 4 dagpass och 1 natt pass ska jobbas sen e de semester!
Blir lite film strax, kommer nog inte somna än på ett bra tag eftersom jag har sovit så mycket i dag!


Kommentarer
Postat av: moster

Så det var så dags igen, känns igen;)

2008-10-06 @ 19:52:07
URL: http://riesenmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0