Modevisningen

Morfar va grym på catwalken ;-)... Kul å se allt faktiskt. Alla kläder kom i från hjulet. Dom sa att vero moda har mest gifter i sina kläder! Där stog jag å kom ihåg gårdagens shopping i just den affären. De va ju ett X antal hundra som försvann där!
Höll även på å få fångat en brud bukette, som tur va hamnade den raden före mig. Fan den vill jag ju inte ha. De sägs ju att man kommer bli nästa att gifta sig då eller nåt. Å jag har ju inte tänkt å gifta mig överhuvudtaget. Så de va lika bra att den hamnade raden före!

Nu e jag hemma hos pappa, tänket tigga till mig lite mat här innan jag åker hemåt.
I morgon e de jobb till kl 13. Sen fylls dagen på med lite blandade planer innan de e dax och jobba natten!
Sen är det ledig helg =)..

Kommentarer
Postat av: moster

Hade vart kul att se! Ett par arbkompisar var där och kollade och dom tyckte det var toppen bra!

2008-10-02 @ 00:05:21
URL: http://riesenmatte.blogg.se/
Postat av: majan

Det hade ju vart roligt att se ;)

2008-10-02 @ 08:51:35
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0