Promenix

Risk för att låta gammal nu, men vilket härligt väder de är ute! Hösten har helt klart sina fördelar med sånt här väder och färger ute i naturen! Fint... Hua, där steg min ålder en anning! Men de e sanningen, jag tycker det!

Promenaden med Carin va lika trevlig som vanligt. Va väl ute ca 1 timma å gick.

Nu ska jag strax ringa Maria och kolla vad jag ska handla med mig hem till henne. Hon ringde förut å ville att jag skulle köpa med mig Semper droppar till Wilmsan. Men jag å Maria ska ju ha i oss lite mat också! Så de får kollas upp...

Dåligt samvete för mina studier just nu. Har blivit väldigt dåligt med pluggande under veckan. Men som sagt i bland måste man göra annat också! Kanske kan plugga lite i morgon bitti när jag kommer hem i från jobbet. De beror lite på!

Nä ringa Marja Lisa va de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0