S T O L T

Okej, jag skrev ju i inlägget innan att jag inte pluggae så där jätte flitigt. Men de fick Danielle ändrat på. Hon bara nä, nu jossan läser jag dina anteckningar så skriver du på datorn. Efter lite protester i från min sida så fick den ben hårda Danielle igeom sin vilja. Och oj vad jag skrev, i 2 timmar satt jag å skrev å skrev. Så nu e jag en jäkla bit på väg....  Frågan e om de hinns klart tills på söndag morgon??

Det är nog ingen omöjlighet, men nu har jag en hel del planerat efter jobbet onsdag å torsdag. Å de e saker jag vill göra och folk jag vill träffa innan jag åker bort. Å på fredag ska de tvättas å hämtas pengar och börja packas lite smått.... Men vi får se helt enkelt! Jag säger inget så har jag inget sagt!

Nu har jag i alla fall kört hem Danielle, duschat och matlådan e klar inför jobbet i morgon, det blir rester från i dag! Så nu ska jag gå och sova! Blev inte så tidigt som jag hade tänkt de. Men jag har ju gjort nytta under dessa timmar så då e det tillåtet och vara lite trött i morgon på jobbet! Drygt å sitta i möte den sista tiden på arb-passet bara om man skulle vara trött.. Men men...
God natt nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0