The night

Jag och Danielle har pluggat en hel del i dag! Eller ja, Danielle har gjort de. Jag satt i ca 3 timmar med att lägga ut bilder på facebook. Men de va ju inte mitt fel att det tog så jäkla lång tid. Men lite fick jag i alla fall gjort. Men de berodde nog mest på att Danielle tvingade mig. Jag fick inte kolla nåt annat i datorn än mina medicin anteckningar. Å de gav ju lite resultat i alla fall....

Sen bjöd jag på mat. Kyckling, ris och curry sås. Kanon gott va de, så nu sitter vi båda i soffan å jäser som 2 bull degar!
Snart ska jag hoppa in i duschen. Så får de bli en hyffsad tidig kväll i säng. För i morgon e de lång dag på jobbet!

Love you to gumsan. Längtar också till på torsdag... Du, glöm inte byxorna! Ringer å påminner dig! 

Nu ska jag kolla lite bloggar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0