Dax

För en uppdatering kanske. Vet att jag e kass på de just nu. Men har inte haft någon större lust.
Men lever gör jag och jag mår bra :-)..

Jobbet e de full fart på, nästan lite för mycket så de skulle va skönt med semester igen.
Har vart ledig nu i 2 dagar. Så när jag slutade jobbet i lördags åkte jag och Marie ner till mamma och pappa i Falkenberg. Dom åkte hem i går och vi åkte hem i dag. Skönt att komma hemifrån lite.

I morgon väntar jobbet igen dock bara till 13. Sen blir det Alingsås. Jag ska lämna blod och Marie skulle handla lite.
Havsluften verkar ha slagit ut Marie totalt hehe... Hon bara sover och sover och jag har tråkigt. Så jag ska nog ta och gå och väcka henne. Sen kanske försöka få med henne till affären. Jag e sugen på nåt, dock vet jag inte vad.

Så får de bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0