På tiden...

... för en uppdatering här då.

Vet faktiskt inte riktigt vad som har hänt sen sist.

Jobbat till 16 i dag pga en utbildning som låg på eftm. Och så har vi så jäkla mycket och göra så jag hann inte ens med en lunch rast. Tur Marie va gullig och hade maten klar när jag kom hem så de va bara och sätta sig ner och äta.

I morgon e de ledigt i alla fall. Vi sitter just nu och tittar på fotbollen. Eller a, Marie tittar och jag sitter vid datorn och längtar ihjäl mig efter en iphone. Faaaan vad jag vill ha en då.
GE MIG EN IPHONE NU!!!
(Jag fyller år snart, en iphone 3gs svart ska de va ;))

Nä nu ska jag hugga in på chips påsen och invänta på att big brother ska börja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0