Söndag

Helgen har inneburit jobb för min del. Vart helt okej och jag har fått jobbat i kapp massa saker. Liksom bra där Jossan :). Sånt som egentligen hade behövts göras efter min semester. Men, bättre sent än aldrig.

I kväll har vi spelat bingolotto. Vi va bara ett nummer i från 22 000, en volvo s40 och 111 000 men som vanligt med bingolotto så BIDDE de absolut inget. Men de va kul att spela i alla fall, va ett tag sedan jag gjorde de. I kväll har Marie lagat sin carbonara som e sjukt god. Tack för de :)...

Nu e de mest slapp i soffan innan sägen väntar. Jag e ledig i morgon och de ska bli jätte skönt med lite sovmorgon.

Och fortfarande står en iphone 3gs (svart) högst på önskelistan. Tänkte bara påminna er, i fall ni hade glömt det och att jag snart jag fyller år.

Hoppas eran helg har vart bra :)...

Kommentarer
Postat av: m a j a n

Sv: Jag hade tappat den i backen.

2009-09-02 @ 07:15:54
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0