-16,5...

Fy faaaan vad de e kallt då.
Va ju verkligen jätte lockande och gå utanför dörren i morse och åka till jobbet.

Gårdagen va som alla andra dagar, massa och göra.
Först jobba 7:30-11 sen hem och då kom sängen från ikea. Sebban och Gabbe började skruva ihop den. Ringde in till verkstaden eftersom jag va tvungen och bärga in min bil till Alingsås på torsdagen för den läckte broms olja. Och de va redan klar, helt otroligt att de gick så snabbt. Så då åkte jag och pappa in till Alingsås och lämnade hyrbilen och hämtade min bil.
När vi kom hem igen plockade jag upp Sebban och Gabbe igen så dom kunde skruva klart sängen. Sen va de dax för jobb 16:30-22:15. Helt otroligt vad mycket de e och göra på kvällarna. Vi är totalt 8 personal nu och förut va vi 6 personal på kvällarna.

I morse ringde klockan 6, upp och göra sig klar och sen åka och hämta lillebror som jag skulle köra till tåget 6:30. Efter de va de dax och infinna sig på jobbet igen och här ska jag vara fram till 15. Sen väntar 2 dagars ledigt, äntligen :).

De va en liten sammanfattning vad som händer här, nu ska jag återgå till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0