15/12

De börjar närma sig jul. Jag har inte köpt en enda julklapp och jag känner absolut ingen stress för de heller eftersom ingen ska få någon julklapp av mig.
Dock önskar jag mig:
- En iphone 
- En levande panda bebis (dom e så söta och skulle passa perfekt på min ballkong).

Inga större krav va? De duger faktiskt bra med bara iphonen också :). Jag e inte den som e den. E glad för de lilla liksom.

Annars då
Vart ledig 2 dagar nu efter att ha jobbat hela helgen. I går va Tuva här. Sen senare på eftermiddagen kom Helena, Therese och Danielle. Danielle skulle klippa Helena. Sen va de lungt, Marie lagade sjukt god mat och jag byggde ihop en lampa.

I dag har Marie åkt upp till norrland för att fira jul med sin familj där. Hon kommer tillbaka den 29/12 igen. Så nu ska jag roa mig med sånt som jag inte får göra när hon e hemma och äta sånt som bara jag tycker om. Dock kommer jag faktiskt inte på nåt jag inte får göra eller inte får äta när hon e hemma. Dock kommer väl jag leva på mackor ett tag. Inget kul och göra mat till sig själv ju. Åt 2 torra frallor förut, dock körde jag dom lite i micron för att jag skulle få lite nybakad känsla över dom. Dock blev det ännu värre, sega i kanterna och smakade unket. Jaja, mätt blev jag i alla fall.

Annars e jag fruktansvärt trött och har ont i ryggen. Längtar tills den nya sängen och den nya soffan kommer. E trött på att sitta och titta på tv:en i en brasse stol nu. Men allt skulle komma i veckan förhoppningsvis :).

Nä om man skulle ta sig lite glögg?
Känner mig frusen faktiskt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0