23/12

I morse började ju mitt liv otroligt roligt. Vaknar kl 6 av att en av sebbans katter river ner min mobil så den dör. Så när jag startar om den så märker jag att sladden är väldigt lååååång. Då märker jag att sladden är avbiten. Sen går min jacka sönder så jag har fått gå med min anorak hela dagen. Lite jobbigt att hålla på och dra den över huvudet varje gång man ska ta av och på den. Det händer ju ett par gånger på ett arb-pass om man säger så.

Jobbet har vart helt okej i dag. Jag och Monica har åkt ihop hela dagen, jätte kul när man kan de :).
När jag kom hem fixade jag mina räkningar och sen åkte jag och Therese till bolaget.

Nu ska jag snart gå till mamma och pappa så mamma kan köra mig till Therese. Vi och Anna-Lena ska ha uppesittar kväll med tacos och bingolotto. Sen blir de hem till sängen för att orka upp i morgon och jobba.

Kommentarer
Postat av: m a j a n

Nu tycker jag att det bloggas väldigt dåligt här ;)

2009-12-31 @ 11:03:18
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0