Dax..

Då va de åter dax för ett inlägg här.

Nu är vi på plats i våran nya lgh. Stor trivs verkligen här, allt e nytt och frächt. Till och med jag har fått jul stämning. Har fått upp stjärnor, jul gardiner, jul dukar och till och med jul blommor.

Flytten gick utan problem. Dock kom de snickare och skulle sätta upp en stor ställning utanför huset när vi skulle börja bära ut möblerna. Jag gick på spel på dom så dom fick allt vänta. Egentligen e de ju min hyrevärds fel för han visste jag skulle flytta den 1/12 och man bestämmer ju sig inte för att byta taket över en natt.

Dagarna som vart har inneburit plocka i lådor och plocka upp ur lådor. Köra fram och tillbaka. Men nu återstår de inprincip "bara" och städa ur den andra lgh och sen lämna nycklarna. Sen e den ett minne blott :).

Nä nu ska jag kolla lite på tv:en. Skönt och ha 2 st tv nu när det e hockey och Marie har bänkat sig framför den ena tv:en.  

Kommentarer
Postat av: ola

när kommer bjuda till inflyttningsfesten och gröten

2009-12-13 @ 16:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0