Måndag

Denna dagen har gått jätte fort.
Började med att min chef ringde och väckte mig och pratade om planeringen. Eftersom jag blev väckt så har jag ingen aning om vad hon sa. Men de visar väl sig i morgon när jag kommer till jobbet. Vet i alla fall att hon sa att jag slipper jobba kvällen på julafton utan kommer jobba lite längre på dagen. Känns mycket bättre.

Sen kom Kiina, Alex och Tuva hit. Vi har bakat knäck, pepparkakor och sen åt vi risalamalta (?). När dom åkte så kom Therese med stenungsbakat bröd. De va kanon gott. Sen har jag tvättat lite också. Fått gjort en hel del idag. Men va faaan e soffan då??

I morgon e de jobb igen, ska jobba till 11:30. Får väl se om de blir så eller om de kommer bli lite övertid. Efter jobbet i morgon ska jag åka till Mathilda och träffa Kevin för första gången :).

Annars e de bara bra här. Börjar dock bli fruktansvärt tråkigt och bo själv nu. Har iofs vart de hela tiden men nu börjar de bli dax för Marie att komma hem tycker jag. Men hon kommer ju nästa tisdag :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0