Snart dax...

... att hoppa ner i sängen tror jag.

I kväll har jag inte gjort sådär jätte mycket. Har tvättat en maskin med lakan och handukar så vi kommer ikapp oss med all tvätt, fixat mat låda till jobbet i morgon och sen duschat. 

Nu börjar jag förstå min pappa när han ibland ringer på kvällen och känner sig ensam när mamma jobbar sent. Jag känner mig faktiskt sjukt ensam just nu, inte alls roligt. Jag kom på att jag aldrig har vart helt ensam här i den nya lgh förens i dag, och i dag e de 2 veckor sen vi flyttade in. I och för sig har jag knappt vart ensam sen Marie kom ner i slutet på september. A ja, de e bara 2 veckor de handlar om de fixas lätt som en plätt :).
 
I morgon e de jobb fram till 16:30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0