Söndag

Va riktigt skönt med sovmorgon i dag. Kommer faktiskt inte ihåg när senast jag slapp ställa klockan för att komma upp.

I dag har Katrin och Johan vart här och fikat, mycket trevligt att se dom igen. Händer ju inte så ofta nu förtiden, då dom bor i jönköping men de blir annat när dom flyttar till Alingsås igen :).

När dom åkte så ringde jag mamma och vi åkte och hämtade Sebban och Danielles 2 katter. Dock ser jag inte alls skilland på dom. Så dom får heta Nisse båda 2 (egentligen heter dom pysen och pyret). Går rätt så bra tillsammans med våra katter. Dock fräser dom och morrar om någon kommer för nära. Men dom lär vänja sig snart.

Annars har de inte hänt så mycket mera i dag. Skönt med en lugn söndag. I morgon e de ledig igen. Då ska jag åka och bada tillsammans med Kiina och hennes barn.

Nu ska jag se om de går nåt på tv:en som e värt och se, dock fortfarande utan soffa. Så de får bli ännu en kväll i brassestolen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0