Tar de aldrig slut?

Med saker som måste ordnas. E så trött på att hålla på och flänga runt hit och dit.

Min broms olja va slut i bilen häromdagen så bromsen tog bara lite längst ner. Så fyllde jag på den i går och allt va frid och fröjd, bromsen tog som den skulle. Men den friden varade ju inte länge, närmare betsämt tills jag skulle åka till jobbet i morse. Då va det samma visa igen. Hem till pappa och skrämma livet ur honom och låna hans bil IGEN...  Så i morgon måste jag ringa bärgningsbilen och åka med den till Alingsås och hämta ut en hyrbil som jag får ha gratis i 3 dagar.

Sen har dom ringt att den nya sängen kommer på fredag så nu måste jag röja ut de andra rummet så min gamla säng går in där. Så lillebror får komma i morgon och agera bär hjälp. Sen fick jag mess om att soffan har kommit till lagret i Gbg. Så den kommer väl snart också.
Nu i kväll ska jag åka till henne som har tagit min gammla lgh och skriva på papper för hon har övertagit mitt boxer abonemang. Sen har ska jag hämta ut duschdraperiet som äntligen har kommit.

Så ska bara dricka upp mitt kaffe innan de e dax och ge sig i väg igen.
Undra när den dagen kommer då man bara får vara hemma, lägga sig i soffan och se på film en hel dag?

Annars har dagen vart okej på jobbet. Märks att vi har fått mera och göra. I morgon blir de övertid för min del, men de klagar jag inte på. All extra tod e välkommet :)..


Kommentarer
Postat av: Kalle

Det gör ont i kroppen att läsa dina särskrivningar ;)

2009-12-17 @ 16:02:28
URL: http://ironmankalle.blogg.se/
Postat av: Kalle

Ja det där julkortet blir ju inte lika roligt längre ;)

Och du tycker du detta känns rätt "Märks att vi har fått mera och göra." ;)

2009-12-17 @ 18:27:23
URL: http://ironmankalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0