Tisdag

Dan före dan före doparedagen då. De känns absolut inte som de kunde lika gärna vara en dag i mitten på november. Fast att de har slagit runt i huvudet på en så man har plockat fram julsakerna.

I dag har jag i alla fall jobbat fram till 11:30. Har lyckats tappa bort mitt smith kort i dag, vet ju till 100% att jag satte på mig de i morse men sen när jag kom till jobbet och skulle sätta in de i terminalen så fanns de inte där. Nähä tänkte jag då ligger den väl på vägen ut till bilen eller i bilen men nähä då. Då tänkte jag att jag tappade kanske de till och med redan hemma när jag skulle gå till bilen, men där fanns de ju inte heller. Så de e alltså spårlöst borta. Så jag fick så snällt lägga in alla mina besök manuellt i datorn och lär väl så få göra im med.

Efter jobbet åkte jag hem och utfodrade alla mina katter. Dom e mys dom ♥. Sen åkte jag till Herrljunga för att träffa Mathilda och lilla Kevin. Å så fin han va :). Va riktigt kul och sitta där och fika och bara prata skit :).
Efter de möte jag upp Rebecca för en snabb lunch eller vad man ska kalla de. Pizza blev de i alla fall. Sen åkte jag hem och här e jag.

Just nu snöar de på ganska bara ute så de lär ju bli en vit jul i år. De va ju ett tag sedan vi hade de.

Kommentarer
Postat av: m a j a n

Va kul att träffa dig med :) Haha vi ska försöka komma i tid, för det vill man ju inte missa ;)

2009-12-23 @ 08:26:27
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0