Fredag

Och jag e ledig.
Dock har jag sovit konstigt i natt. Måste ha drömt massa för jag känner mig inte alls utvilad. Känns som om jag har jobbat i natt.
Kvälls passet gick bra i går, de flöt på ganska så lungt. Somnade ganska så direkt när jag kom hem.

I dag har jag nog vaknat på lite fel sida. Men jag blev sur när dom ringde och väckte mig för att dom ville ge mig strumpor.
Han: Jag ringer från (kommer inte ihåg vad de hette) och vill erbjuda dig strumpor
Jag: Jag är inte intresserad
Han: Även fast dom e gratis?
Här ilsknar jag till...
Jag:
Om dom nu e så jävla gratis varför lägger ni inte ett par i allas brevlådor och slutar ringa till folk....
Sen lägger jag på luren och somnar surt om...

Nu när jag va ute och hämtade posten så blev ju inte humöret bättre heller. Hade fått kallelse till mutt doktorn. Hatar och gå dit. Retar mig på att det står att besöket är smärtfritt. My ass heller att de e. De gör svin ont och ta cellprov i muttan!!
Men de e la bara att göra det. För vem vill ha krångel i muttan liksom??

Förkyld e jag också som faan idag. Kan inte andas genom näsan och ögonen bara rinner och nyser konstant.
A ja. De kommer bli en hård dag idag.
I can feel it....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0